Thursday, April 19, 2012

Honda Wave 100R

Ok...tgk orang sblah beli moto baru utk anknye...br form5 kot...tetibe teringat kat moto kesayanganku...aku beli moto ni ketika berada di semester 3 di Politeknik. Sebab-sebab beli adalah kerana nak dok umah sewa..perjalanan dari rumah sewa ke poli boleh kata jauh gak la...dlm 10km gtuh...nak naik bas...bas x masok dalam kawasan perumahan aku....so..aku request kat ayah aku nak beli moto..time tu umo 23 taun tau...jiran aku ni...anak dia baru 17 taun...da diberi moto...ish...manja betoiii anak2 skang...zaman skolah rendah da tau pakai hp...aku dulu time f4 br beli hp...tu pon gune duit sendiri beli...cash...duit hasil kerja butik time bulan ramadhan...berbalik kepada moto...moto ni downpayment ayah aku bayo...tp bulan-bulan aku bayo sendiri...n yg best nye...moto ni telah banyak berjasa kepada aku...Tg Malim ke KL dan KL ke Tg Malim...KL/Putrajaya ke Ayer Keroh dan Ayer Keroh ke KL/Putrajaya....memang banyak jasa moto ni...skang ni adeq aku pakai...die x jaga baik2...siap die...aku tioooowww die...hehehe...rindu kat motoku yang berada di Putrajaya...isk..isk..isk...



psst : umo moto ni nak masok 7 taun da tau...

No comments:

Post a Comment

.:: Terima kasih sudi baca. Sila tinggalkan komen anda disini ::.