Tuesday, May 25, 2010

Pelajar IPTA jana pendapatan dengan FACEBOOK!!!

http://bit.ly/bongkar-facebook

Siapa yang tidak kenal AMMAR ZAHAR yang terkenal dengan keberkesanan produk yang dihasilkan.
Setiap produknya padat dengan informasi. Pelbagai tips dan manuskrip yang pernah dikeluarkan oleh beliau laku macam goring pisang panas. Mana tidaknya,segala perkongsian tersebut adalah hasil usaha beliau sendiri.
Semakin ramai orang berebut-rebut mendapatkan FB Mania ini untuk mengetahui bagaimana Ammar menghasilkan lebih daripada rm10,000 melalui facebook sahaja.


Bagi sesetengah orang, mereka menggunakan facebook hanyalah untuk menambah kenalan, berchatting, dan juga mencari rakan lama.  Tidak pula bagi sesetangah orang yang lain, alang-alang ‘berFacebook’ biar sampai buat duit!!!!
Apa yang paling best, bukannya perlu cari orang,..Teknik buat duit melalui Facebook ini adalah TEKNIK tanpa modal, TAK perlu kerja selama 4-5 jam di depan laptop!!! Bagaimana Ammar buat ya??
Ammar Zahar telah dedahkan teknik paling relax dalam buat duit melalui internet dan selepas ini pasti ramai orang yang buka facebook bukan sahaja untuk bermain game seperti ‘Mafia Wars’, ‘Farmville’, ‘CafĂ© World’ dan sebagainya…tetapi Anda BOLEH berFACEBOOK sambil buat duit!!!!

FB Mania mengandungi 4 buah video yang disertakan beserta dengan Manuskrip. Video ini membantu anda dalam usaha praktikal untuk mempraktikkan FB Mania. Antara video yang terdapat dalam pakej FB Mania adalah :-
1.       Video menukar prospek kepada Pembeli
2.       Video Pemasaran FB tanpa Autoresponder
3.       Video strategi Teknik Video.
4.     Video Rahsia Networking Facebook.
Dapatkan FB Mania segera disini: http://bit.ly/bongkar-facebook

No comments:

Post a Comment

.:: Terima kasih sudi baca. Sila tinggalkan komen anda disini ::.