Tuesday, August 17, 2010

Anda Stress?? Saya stress anda bagaimana??

Ohh...stress tatkala keje yang bertimbun dan juga test yang banyak...
agaknye sume test nak wat sebelum cuti raya....adehhh...lagi 2 mggu kot sblom cuti raye...
next week siap ari sabtu lect nak wat test bagi CNC...
ape la nasib badan...name pon student...perjuangan mesti diteruskan....
sembang punya sembang dlm Lab tadi...cite la pasal sorang mmbe ni...
die dapat interview gov...die pegi dan mcm ad harapan besar je nak dapat...
perghhh!!!! kalu dpt mmg aku pon nak benti blaja lerrr....
sem ni mmg ramai merungut...merungut tensenn...keje byk...stress ngan PSM lagi2....
cite pasal PSM....adusss...sakit kepala tiap2 minggu nak kne ngadap dr.
ble ngadap die...hah...ape yg kamu dpt...ape yg kamu bace...
kenapa...mengapa...bagaimana...sume tu diulang2 stiap kali perjumpaan....
aku pon x tau sebenarnye...ape yg aku wat...aku layankan je...
tapi...urghhhh...x leh nak layan sgt...bleh sakit jiwe...
bukan stakat sakit jiwe...bleh bawak maut kot...
hohoho...ajal maut di tgn ALLAH...
USAHA TANGGA KEJAYAAN!!!!!
chaiyok2....x sbr nak habis blaja ni...cepatla habis blaja!!!!!
nak melalui saat bahagia plak....



urghhh....esok ade test lab material plak...sume pasal NDT...ape la nak jawap sok ni...~ ok kawan2..nak g study la...korang pon g study..~ 

No comments:

Post a Comment

.:: Terima kasih sudi baca. Sila tinggalkan komen anda disini ::.